Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePróby BMW, żeby przez takie cuda odebrać klientów KTMowi oceniam marnie, m.in. z powodu kiepskiego w porównaniu z KTM silnika upgradowany silnik z 650 GS....). Decydujące będzie jednak to, że w tym segmencie KTM ma juz ustalony wizerunek i wielu klientów postzrega go jako nr 1, jeżeli chodzi o supermoto i podobne mu mutacje. Szanse BMW-Husky = 10 % na jakikolwiek sukces rynkowy.
OdpowiedzNie zgodzę się! Wszystko zależy od marketingu i oczywiście od samego produktu. Druga sprawa to brak w ofercie ktm-a modelu w tej klasie, jest tylko 690enduro a potem 990Adveture. Myślę, że Strada to bardzo dobry krok. Bardzo ciekawa alternatywa dla Transalpa, Tenerki czy reszty konkurencji. BRAWO HUSKA !!!
OdpowiedzNo ja znowu sie nie zgodzę z Tobą, ze KTM konkurenta dla tego modelu nie ma:) Otóż wyglada na to ze bezpośrednim rywalem tej Huski bedzie KTM Duke 690. Widać na zdjęciach, ze to bedzie sprzet typowo szosowy i to raczej na miasto - mnie bardzo sie kojarzy z Aprilia Pegaso. Zobaczymy czy się przyjmie - ja jednak gdybym szukal sprzeta w tej kategorii to wybrał bym KTM Duke'a (najlepiej tego z poprzedniego roku w wersji R:)
OdpowiedzZwróć uwagę na rozmiary kół, skok zawieszenia i prześwit, jak dla mnie to celują w lekkie turystyczne enduro ;) Nie można porównywać jej do Duke-a. Za to można SuperDuke-a porównać z Nudą900 i jak dla mnie NUDA900R wymiata ;))) Osobiście eksploatuję KTM690SMC, żeby nie było że jakiś anty KTMowy jestem ale Huska przemawia do mnie nowymi projektami i już czekam na swoją Nudę900R;)))
Odpowiedzno zalezy jak na to spojrzec - moze i to byc lekie turystyczne enduro, jak bmw 650:) A co do Husqvarny TR650 - Huska planuje tez 650 w wersji "Terra" - ona bardziej przeznaczona ma byc na teren z racji 21 calowego kola z przodu i szprychowych felg. Nie beda to rewolucyjne motocykle ale pewnie beda sie sprzedawac przyzwoicie - turystyczne enduraki ostatnio maja branie, choc bardziej te duże:P
OdpowiedzI Duke i Supermoto - ktoś po zastanowieniu może za podobne pieniądze kupić cos teoretycznie "ostrzejszego"ze względu na bardziej hardcorowy zawias.
Odpowiedz